България

ERT: Възрастен мъж в Гърция почина 8 минути след ваксинацията

85-годишен мъж почина след ваксинация срещу COVID-19 в университетската болница в Ираклион в Крит, лекарите не свързват смъртта му с инжекцията. Това съобщи в понеделник гръцкият държавен телевизионен канал ERT.

Според информацията на медията, смъртта е настъпила осем минути след ваксинацията. Мъжът е седял в чакалнята, след като е бил инокулиран и изведнъж е паднал. Лекарите са му се притекли на помощ, свестили са го след сърдечен арест, но преди пациентът да бъде откаран в реанимация, той е получил втори сърдечен пристъп и е издъхнал.

Според първите оценки на лекарите, смъртта на възрастния човек се дължи на причини, несвързани с ваксинацията, а също и не поради анафилактичен шок.

Докторите вярват, че внезапна смърт е съвпаднала с ваксинациите, като отбелязват, че според научните доказателства не са наблюдавани смъртни случаи след ваксинации. За да установят точните причини за смъртта, болничните лекари поискаха спешна съдебномедицинска експертиза.